Toyota Бренді Тойота бренді Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасында жақсы таныс және лайықты бағаланады. Бұл компанияның жоғары сапалы өнімдерінің арқасында мүмкін болды. Мысалы, 1999-2013 жылдары Қазақстан нарығында Тойота маркалы жаңа автомобильдердің ресми сатылымы 400-ден 12 128 бірлікке дейін өсті. Бұл Тойотаға Қазақстандағы ең табысты импорттық бренд болуға мүмкіндік берді. Осыған байланысты, Тадаши АРАШИМ мырза бастаған "Тойота Мотор Еуропа" жоғары басшылығы (Қазақстан мен Қырғызстан аумағы Тойотаның еуропалық штаб-пәтерінің ықпал ету саласына жатады) Тойотаның "Клиент әрқашан бірінші орында" басты қағидатына сәйкес Қазақстан Республикасында және Қырғыз Республикасында өңірлік филиал құру туралы шешім қабылдады. "Тойота Мотор Қазақстан" ЖШС "Тойота Мотор Еуропа"еншілес компаниясы болып табылады. Компания 2008 жылғы 20 мамырда Алматы қаласында құрылып, өз қызметін 2009 жылғы 1 қаңтарда бастады. Компания президенті Кит Симмонс мырза. Қазіргі уақытта қызметкерлердің жалпы саны 75 адамды құрайды. Жергілікті маркетинг және сату компаниясы бола отырып, "Тойота Мотор Қазақстан" ЖШС автомобильдерді, Тойотаның түпнұсқа қосалқы бөлшектері мен аксессуарларын көтерме сатумен және жеткізумен, сондай-ақ Қазақстан мен Қырғызстан аумағында оларға кепілдік берумен айналысады. Жергілікті нарықтық жағдай мен экономикалық жағдайларды мұқият зерделеу оның өнімі мен қызметтерінің тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келуін қамтамасыз ететін маркетингтік белсенділікті жүргізуге мүмкіндік береді. Басқа басымдықтардың қатарында компанияның миссиясы Қазақстан мен Қырғызстанда автомобильдерді сату мен сатудан кейінгі қызмет көрсетудің үздік желісін құру болып табылады. Бүгінгі күні Тойотаның ресми бөлшек сауда желісіне он бес дилерлік орталық кіреді: Тойота Орталығы Алматы және Тойота орталығы Жетісу, Тойота қаласы Алматыда, Тойота орталығы Шығыс Өскеменде, Тойота орталығы Астана, Тойота қаласы Астана, Тойота орталығы Атырау, Тойота орталығы Ақтөбе, Тойота орталығы Қарағанды, Тойота орталығы Павлодар, Тойота орталығы Қостанай, Тойота орталығы Орал, Тойота орталығы Шымкент, Тойота орталығы Ақтау, Toyota орталығы Бішкек тиісті қалаларда Барлық Toyota дилерлері бүкіл әлемдегі компания дилерлеріне қойылатын бірқатар қатаң талаптарға, сондай-ақ бизнесті жүргізу әдіс-тәсілдеріне сәйкес келеді. Бірінші s-меншікті автосалон (Showroom), екінші s – заманауи сервистік станцияның (service Shop) болуы, үшіншісі – қосалқы бөлшектер қоймасының (Spare Parts Shop) болуы. Бүгінгі таңда Қазақстан мен Қырғызстан нарығында Toyota автомобильдерінің 8 моделі ұсынылған: 2 жеңіл автомобиль – Camry және Corolla, 4 жол талғамайтын көлік – Land Cruiser 200, Land Cruiser Prado, Highlander және RAV4, Hilux пикапы, сондай-ақ Hiace шағын автобусы. Компанияның құрылуы және одан әрі дамуы Тойота брендін түпкілікті тұтынушыларға жақындатуға мүмкіндік береді, оларға соңғы автомобиль жетістіктерінің шыңында болуға мүмкіндік береді және олардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыруды қамтамасыз етеді. Соңында, "Тойота Мотор Қазақстан" ЖШС өз қызметін жүзеге асыра отырып, компанияның "Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының жауапты корпоративтік азаматы"ұранында көрсетілген әлеуметтік жауапкершілік саясатының қағидаттарын басшылыққа алады.